2010. június 6., vasárnap

Miért válasszuk a kecskét háziállatnak?

-A macska után a legönállóbb állat! (lassan majd éntudatuk is lesz)
-Minél tovább szadizod annál csökönyösebb lesz, vagyis nem adja föl. A kecskék Hero-k!
-Terápiás állatként is megállja a helyét! (depis vagy? vegyél kecskét! a simogatásával biztos lenyugszol)
- Szőrös!
-Egyes kecskék, ha éppen jó szögből nézzük őket akkor aranyosak!
- A kecske házi trágyakészítő gépként is funkcionálhat. Szóval nem kell mindig műtrágyával trágyázni, veszel egy kecskét és ingyen kitermeli neked!
- Könnyen hozzáférhető (állítólag olcsó is, höhh feketekecskepiac)
- Különböző szakkönyveket is vehetünk ha jól akarjuk tartani a kicsikét.
- Elvitetheted vele az iskolatáskádat a suliba!
- Lenyírja helyetted a füvet!
- Rengeteg mindenre jó a kecsketej! (sokkal egészségesebb mint a tehéntej)
- Sajtot is készíthetsz a tejéből! Sajtsajtsajt
-Egy zacskóval akár több órát is utazhatsz vele! (sokat eszik->sokat látogatja azt a bizonyos bokrot vagy fát)
- Nem eszi meg előled a kaját, mint a testvéreid!
-Jól lehet vele csajozni/pasizni! (Jó a kecskéd, feljössz hozzám pár órára?)

Tanulság: A kecske jó, a kecske finom, a kecske különleges. Kecske kecske kecskeee.

by..Hiro

4 megjegyzés:

  1. Én pont ma ettem kecskesajtot^^ x3 régen uutáltam x3 mostmá szeressem^^"

    VálaszTörlés
  2. éséséééés milyen íze van? *még nem evett, nem volt hozzá elég lelki ereje* na majd megkérdezem Ayát hogy szereti-e X3

    VálaszTörlés
  3. Nem ettem még :D És nem szeretem a kecsketejet :D

    VálaszTörlés
  4. pedig finom :D mondjuk parasztul próbáltam csak, magyarul kenyér, sonka, salátalevél, de nekem bejött:D

    VálaszTörlés